Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02 19:04 - В ХРАМА НА ФАЛОСА – БЕЗ БОТУШИ И ВИСОКИ ТОКЧЕТА 2
Автор: lazarlalev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 103 Коментари: 0 Гласове:
0



 image





4 коментара Коментари image Лазар Лалев Е, ТОВА Е ТО ФАЛОС КАТО ЧУДО НА ПРИРОДАТА, ЕДНАКВО ЖЕЛАН ОТ МЪЖЕ И ЖЕНИ, НО С НУЛЕВА ЕФЕКТИВНОСТ И ЗА ЕДНИТЕ, И ЗА ДРУГИТЕ. СМИСЛОВО НАТОВАРЕНА Е САМО СИМВОЛИКАТА НА ЦЯЛОСТНИЯ ПЕЙЗАЖ. ХАЙДЕ, СЕМИОТИЦИ, НА РАБОТА!   · Отговор · 1w   Ivanka Diylgerova Добре, че ми го разяснихте, за да го видя и от този аспект. А аз го възприех по-скоро като - тая пък скала, какво се пречка?       image Ivanka Diylgerova Как ли би анализирал Фройд поста ми   У   image Лазар Лалев И ВАШЕТО ТЪЛКУВАНИЕ СЪВСЕМ НЕ Е ЛИШЕНО ОТ ОСНОВАНИЕ: ФАЛОСЪТ ДЕЙСТВИТЕЛНО СЕ ИЗЖИВЯВА КАТО ПРЕЧКА, БАРИЕРА. ЗАТОВА МУ СЕ ПОСТАВЯ И ПРЕГРАДА: ДЕВСТВЕНАТА ЦИПА. ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ: ВХОД ЗАБРАНЕН.ДОРИ
СЕ УСЕЩА
КАТО ЗАПЛАХА: ЧУЖДО ТЯЛО, КОЕТО ВЛИЗА

И НАСТАНЯВА ОХОЛНО – БЕЗ СПЕЦИАЛНА ПОКАНА.КОЛКОТО И
ВЪЗБУДЕНА, НЕЩО В ЖЕНАТА
МУ СЕ ПРОТИВИ. НАЙ-МАЛКОТО – НЕИЗВЕСТНОСТ, МАКАР И ИЗКУСИТЕЛНА.


               Това бе разговор по  темата с  участничка във фейсбук. И той е показателен за  проблемите, които се появяват  след пръв подстъп  към въпросния феномен.
               Главното е,  че фалосът в своя  референт /най–първичната му форма/ е  своего рода  хидравличен механизъм за осигуряване по най-економичен и енерто–спестяващ начин  изхвърлянето с  максимален капацитет  и  натиск физиологически екстрат. Урина или семенна течност –  за изхвърляне като отпадък или осеменяване  в  детероден процес. Най–просто казано – това е ефектът на фонтана или чучура за вода и се подчинява  на  законите на механиката  за твърдите  тела . И поради това поражда  особености  от чисто  емпирично естество.
                   Първо,  изобщо за  да  се удостои с  внимание, той следва да бъде в точка на максимална производителност: твърд, плътен, ерегиран. Падналият фалос е  като  поражение при война: ГОРКО НА ПОБЕДЕНИТЕ!
              От тук  постоянното му самодоказване за годност: от момчешките надпикавания на брега на реката, през броя на презарежданията му в единица време след еакулация /изпразване/ и на края – неговите количествени завоевания в списъка на половите атлети. Това е "войн в бой", който си почива, ако изобщо може да си почине  при такива обсебващи съзнанието въжделения, от бой до бой.
              При негодност  да изпълни  биологическата си  програма, той търпи наказание в буквалния смисъл: от женските одумки – "слабак", "пластелин", "тесто", "дунапрен" и пр. до реална или виртуална екзекуция. Напр. във филма на Ларс фон Трир "Нимфоманка". Там, главната героиня, изтърпяла цялата трагикомедия на "ненаситна самка" /НОНСАЦИАТА/, разстрелва единствения си доверител и покровител,  само защото "с мека пишка" прави опит да я обладае.
               Второ, като член, отделящ се с особените си функции от телесния корпус на мъжа, той става естетичен и нравствен проблем: адекватна козметика, местополагане в мъжкия тоалет, норми на приличие в  неговата манифестация и пр.
               Това носи след себе си цял  белетристичен фолклор. Известният анекдот  за пловдивчанката на Бунарджик–тепе:
                 – Това долу, дето ви виси, да го  махнете
                 – ???
                 – Нали ви казах, да не повтарям...
                  – ???
                  – Ей, ама вие сте много  нахален
                  – ???
                  – Ама вий май ме ибети. Е, хубаво, но семиту вън! Ама, младежо, дал ще съ повтаря ил да съ  забърша.
                     За художниците, найвече – сериозен проблем за уравновесяване на обемите.  Напр. върху  своя "ДАВИД" Микеланджело нахвърля  на раменето нещо  фалосоподобно –  извън корпуса – кърпа, шал, наметало. Голият Роденов "МИСЛИТЕЛ"  прикрива с цялата си фигура фалосната си изпъкналост.
                Един мой приятел беше съчинил дори сентенция: "ГОЛЕМИЯТ УМ, КАТО ГОЛЕМИЯ ЧЛЕН, НЕ МОЖЕ ДА СЕ СКРИЕ".
               Именно този феномен прави много силно впечатление на подрастващите момичета на първата им среща с другия пол. Като във вече споменатия в друга връзка американски филм:
               – Той си смъкна гащите, – разказва едно момиченце на друго – и там, където е нашето "пише" се показа  "парче месо", много криво, чепато, грозно. – Прибирай си го, казах на Тони, не искам  да гледам това неприличие.
                 Трети проблем: заедно с тестисите, подпиращи отдолу стойката ,но въпреки това  излизащ от корпуса на тялото – фалосът е в буквален и преносен смисъл –ОТКРИТ ЗА  ВЪНШНА НАМЕСА: РАНИМ, УЯЗВИМ, ЗАВИСИМ ОТ  СРЕДАТА  и поради това – като болнаво дете, нуждаещ се от  постоянни грижи  и внимание. С него специално и прицелно се занимават, за     него                се мисли във и извън характерната му дейност. Той е "притча во изяцях": плодоносен източник на наративи в целия спектър на човешкото познание. С най–силно влияние върху изкуство, политика и философия.
                Това е и един от основните аргументи на феминистките срещу доминацията на мъжа.
                 –Абе ние много сме разглезили тези фалоси,– казва   Мариана от романа на Сорокин – мислят се за императори на секса. Я да ги сложим на място!
                 – Че как, възразява нейната приятелка, – та те са си на място.
                  – Имах предвид да бъдем по–строги, да ги подменяме при първото ни недоволство срещу тях. Хама де, какво са си въобразили.
                  Четвърто, сигурно не последно, но то за друг разговор, фалосът, именно като обособена част от корпуса, има свой език, специфичен "БОДИ ЛЕНГУИДЖ, свой начин на изразяване и общуване. Той е диалогичен, готов за контакт на всяко ниво. Окултистите му придават й метафизични свойства, но то вече е друга тема. Както казва друга една героиня на Фон-Трир: "Сънувах го целия/фалоса/, нападателен, агресивен, настървен  и като че ми каза: "я ела тук!–"О, ужас " – отговаря събеседничката й, аз не знам изобщо какво бих му отговорила.
                 Това е феномен дълбоко залегнал в речта – но всички комуникативни нива: от битовия сленг до граматиката.
                 Всички знаят неговата повседневна употреба във фразеология с калки на всички изучени човешки езици. Напр. псувните, които си позволяват мъжете, носителите на фалоса. Или във фразеологични съчетания, изразяващи някаква неприятна и непреодолима ситуация: всеизвестния КУР–КАПАН. Жената с изразена полова активност е  производно на фалоса – КУРВЕТИНА. За  съмнителен  резултат  от несъобразени с целта усилия се казва: "ЩЕ ПОЛУЧИШ ЕДИН КУР". И пр.и пр.
                 Граматическата категория определеност, едвали не основната за съществителните имена носи названието "ЧЛЕН". А когато тази определеност материално не се изразява, да кажем в много падежни езици като руския –пак фигурира като "НУЛЕВ ЧЛЕН".
               На мое време имаше дори една песничка като пръв урок по граматика за  началните класове:
            "Деца, учителят казал,
               вземете си бележка,
   урокът ще започнем днес
               с граматиката тежка.               Затова се изброяват дейности, между които "членът, поставен на думите в самия край – по–ясни те да стават". Едни го слагали отпред, други отзад,а с това и завършва песенчицата:
                "А немци, френци, казват уж, че слагат го навред."
                  Тези обстоятелства определят  доминиращото положение на фалоса в културния код на обществото. Има цели ФАЛИЧЕСКИ КУЛТУРИ И ЦИВИЛИЗАЦИИ.
                 Ние сме в края на една от тях. Засега фалосът поддържа нулево равенство с основния си съперник: вагината. НО ЗАДЪЛГО ЛИ?
     














 



Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lazarlalev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 85109
Постинги: 243
Коментари: 47
Гласове: 85
Архив
Календар
«  Октомври, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031