Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2017 10:25 - ГУРУТО В СОБСТВЕН КАПАН
Автор: lazarlalev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2017 10:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


   


I do not experience soul as having any sexual identity. I experience ego as having a sexual identity. So souls aren’t male or female. They incarnate as men or women in different times of their incarnation journey, as far as I’m concerned. I’m just giving you my perception.

So the spiritual journey to me is not sex-linked. It’s not limited by it, or special to it. There are however, different strokes for for different folks and different practices for different people. There are certain kinds of practices or routes up the mountain, or routes that extricated your self from your ego, and put you into your soul. There are routes that are more attractive to one person than another. There are practices that are really attractive to women, and women at certain stages and so on, and there are practices men are more drawn to, and there are practices for people that are in their hearts a great deal, or people that are very much in their head, or people that are very much in their energy systems.

A lot of people can’t sit in meditation, but they can do Tai Chi, or they can run in a meditative way. Now, to the extent somebody has had a lot of shit go down about their being gay, and has gone through a lot of suffering and so on, that which seems like a total drag when it’s happening… I look back now and I see that the seed of what is now my compassion was definitely nurtured by my experience. That’s not to say I would have asked for that experience. I hated it while it was happening. I was full of self-pity and fury, and anger, and I couldn’t tell my parents, and it was horrible, but when I look back now in retrospect, I see how it deepened my being. It threw me back in on myself while a lot of people who stayed outside of themselves, who were loved by everybody, and were having success, stayed very external. They stayed very external in life, while I was thrown back inward, and I’ve had a very deep inward life, not just because of that, but I definitely see it configuring.

    So I think that being gay in this society at this time has a psychic cost to it that can be seen from a spiritual point of view as a nurturing process in spirituality, because in a way it keeps you separate from a certain identity with the mainstream culture, and that helps free you, which is part of the whole spiritual journey.

Like, I’ve never felt comfortable going into a bar. I always felt like I was acting, whether the bar was straight or gay. I mean I can do it, but the feeling is just crap. It’s not what I would choose to do. So what I experience now with all of that is it threw me into separate space. It always pulled me into the witness or into that part of my mind which was an observer at the same time as being a participant, and I see that now as an asset. I mean, now I see my sexuality as being an asset. I didn’t ask for it, and I wouldn’t ask for it again, I want you to know I’m not gonna kid myself, but it is the way it went down. It took me many years to just say, “I am what I am, and it’s tough shit, but if you don’t like it that’s your problem. I am what I am, and that’s it.”

               How do we awaken in a way that doesn’t push away those we love?
               How do we awaken in a way that doesn’t push away those we love?
    What are the implications of labeling our sexual orientations?
    What are the implications of labeling our sexual orientations?
    A Conscious Perspective on Relationships
    A Conscious Perspective on Relationships
    How do we break the chain of reactivity with those around us?
    How do we break the chain of reactivity with those around us?
    How do you honor your identity as a member of an ecosystem?
    How do you honor your identity as a member of an ecosystem?
    How do we learn to fulfill our roles without being trapped by them?
    How do we learn to fulfill our roles without being trapped by them?        

   
               УВАЖАВАНИЯТ ГУРУ ЯВНО Е НАПРЕДНАЛ ВЪВ ВЪЗРАСТТА И Е СТАНАЛ ИЛИ,  ПО–СКОРО С УЧЕБНА ЦЕЛ,  СЕ ПРАВИ НА "БЕЗПОЛОВ". ВЪВ ФИЗИЧЕСКИ ПЛАН, ДА, ПО ПРАВИЛО СТАРИЯТ ЧОВЕК, МЪЖЪТ ПОВЕЧЕ, ЖЕНАТА ПО–МАЛКО  Е ИМПОТЕНТЕН.
                 МАКАР И ТУК ДА ИМА НАЧИНИ, И ТО ИМЕННО ДУШЕВНИ! ДА ИЗРАЗИ ПОЛОВАТА СИ ПРИРОДА.
              НО  ТОВА  Е И  "TНE KEY POINT"  ВЪВ ВЪЗРАЖЕНИЕТО, КОЕТО СИ ПОЗВОЛЯВАМЕ СПРЯМО МНОГОУВАЖАВАНИЯ ГУРУ.
            . БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ  ДАЛИ Е ВПРЕГНАТО В СВОЯ ОМАГЬОСАН КРЪГ  НА СЕБЕОТНОСНОСТ "ЕГО"  ИЛИ  В АНТИПОДА МУ "SELF",  ДУШАТА Е ПОЛОВА – ПО ПРИРОДА, ПО РОЖДЕНИЕ, ОНТОЛОГИЧЕСКИ – ТЪЙ ДА СЕ РЕЧЕ.
              СЪВСЕМ МАЛКОТО МОМИЧЕНЦЕ И ПРЕКЛОННАТА СТАРИЦА ПРОЯВЯВАТ ЖЕНСТВЕНОСТ, КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА ДОЙДЕ ОТ "БЕЗПОЛОВА ДУША".
             ЕДНО ОТ ПРОЗРЕНИЯТА НА ТОЛСТОЙ Е "ЖЕНАТА В ДЕСЕТГОДИШНАТА НАТАША РОСТОВА ИЛИ КИТИ ШЧЕРБАТСКАЯ". КАКТО И НА ТУРГЕНЕВ  "ЖИВИТЕ МОЩИ" НА ПАРАЛИЗИРАНАТА С "ЖЕНСКО СЪРЦЕ". Там пък по условие и  женските полови хормони не действат.
                НЕ САМО ТОВА.И ТО НЕ Е ОТКРИТИЕ НА ЗИГМУНТ ФРОЙД, ОТ  ДРЕВНИ ВРЕМЕНА СЕ ЗНАЕ, ЧЕ "ПОЛЪТ Е СЪДБА". И АКО Е СЪДБА, ТО Е И ЗА ФИЗИЧЕСКАТА, И ЗА ПСИХИЧЕСКАТА ПРИРОДА НА ЧОВЕКА.
                 НЕЩО ПОВЕЧЕ.  В САМАТА ПОЛОВА ИДЕНТИЧНОСТ, БИЛО МЪЖ, БИЛО ЖЕНА,  КАРЛ– ГУСТАВ ЮНГ ОТКРИВА МЪЖКО НАЧАЛО "АНИМУС" И ЖЕНСКО "АНИМА". И ТЕ СА  ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗНАЧИМИ  ЗА  ЖИТЕЙСКИЯ ПЪТ НА ВСЯКА ЧОВЕШКА ТВАР.
                   И ТО ПРЕКРАСНО Е ИЗРАЗЕНО ОТ АМЕРИКАНСКИЯ ФИЛОСОФ ЕМЕРСЪН: THE NOBLE SOUL HAS SOMETHING OF BOTH SEXES" /благородната душа има по нещо от двата пола/.
                 И КОГАТО ГЮСТАВ ФЛОБЕР ТВЪРДИ, ЧЕ "EMMA C*EST  MOI", ТО ЕСТЕСТВЕНО НЕ Е ПРИЗНАНИЕ ЗА НЯКАКВА СКРИТА ИЛИ ЯВНА БИСЕКСУАЛНОСТ, А УСЕЩАНЕ ЗА СЪПРИЧАСТНОСТ КЪМ ЖЕНСКОТО У СЕБЕ СИ, ПРЕВЪПЛОЩЕНИЕТО НА ПИСАТЕЛЯ В  ЖЕНСКИЯ СИ ОБРАЗ.
                 АНАЛОГИЧНО ПРИЗНАНИЕ ЩЕ СРЕЩНЕМ И У ТОЛСТОЙ, ПРИЗНАТ И САМОПРИЗНАТ  ЗА ПОЛОВ АТЛЕТ ИМЕННО КАТО СТОПРОЦЕНТОВ МЪЖ: "Когато изобразявам жена, не забравям, че съм мъж, но се усещам като жена". ПО ЮНГИАНСКИ – СЪВМЕСТНОТО ДЕЙСТВИЕ НА "АНИМУС" И "АНИМА".
                ПОРАДИ ТОВА, НЕ  ПОЛОВОТО РАЗДЕЛЕНИЕ ПРЕЧИ НА ДУШАТА "ДА ОБИЧА ВСИЧКО И ВСЕКИГО", КАКТО ПОВЕЛЯВА НАШИЯТ ГУРУ.
                 ИМА ЛИ ПРИЧИНИ "ПОЛОВОСТТА", ДАЛИ Е МЪЖ ИЛИ ЖЕНА, ДА СЕ ОТРАЗЯВА НА "ЛЮБОВТА" ПО ПРИНЦИП.
                 САМ ТОЙ Е УБЕДЕН, ЧЕ НЕ МЪЖКО ИЛИ ЖЕНСКО НАЧАЛО  НАЛАГАТ ОТПЕЧАТЪК НА  ЛЮБОВТА, А ТЕХНИЯ "SHIT" /говно/, ТОВА КОЕТО , КАКТО САМ КАЗВА, "ГИ ЗАТЛАЧВА В БЕЗПРОСВЕТЕН  ЕГОЦЕНТРИЗЪМ".
                  Самият гуру, в чиято искреност и добронамереност не се съмняваме, признава, че е гей. И цялата втора част на неговото послание е разказ  за  социалните  негативи от   природната му  предопределеност.
                   А заедно с това и откровението , че  ИМЕННО КАТО  ГЕЙ той е обогатил  своя вътрешен свят с духовни дълбочини, несвойствени за СЕКСУАЛНИТЕ ГРУБЯНИ.
                   Очевидно е противоречието: ЗАЯВЯВА, ЧЕ ДУШАТА  НЯМА ПОЛ, а същевременно разкрива особеностите на  АНИМА И АНИМУС   в самия себе си.
                    Но това не само не пречи, но дори и усилва  поантата на неговото  послание : "ДА СЕ НАУЧИМ ДА ИГРАЕМ РОЛИТЕ СИ, БЕЗ ДА БЪДЕМ ВПРЕГНАТИ В ТЯХ".



              


И ДОКАЗАТЕЛСТВО ОТ ПРОТИВНОТО: ИМА ЛИ ПОЛ  ТОЗИ КОЗЛОНОГ АНГЕЛ?ЗАЩОТО НЕВИННИТЕ ДЕЦА, МОМЧЕНЦЕ И МОМИЧЕНЦЕ – ЯВНО ИМАТ
                         image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lazarlalev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 186657
Постинги: 243
Коментари: 48
Гласове: 86
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930